مایکروسافت برای کاربران ویندوز 10 سیم‌کارت اختصاصی می‌سازد
نوشته شده توسط : محمود مختاری

مایکروسافت اپلیکیشنی مخصوص کاربران ویندوز 10 منتشر کرده است که از توضیحاتش چنین برمی‌آید که به‌زودی شاهد مایکروسافت سیم خواهیم بود.

 

مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن مخصوصی برای استفاده از اینترنت همراه منتشر کرده است که به کاربران دستگاه‌های ویندوز 10 اجازه می‌دهد بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت به شبکه شرکت‌های مخابراتی مختلف وصل شوند و از اینترنت همراهشان استفاده کنند. بر اساس توضیحاتی که در باره این اپلیکیشن در ویندوز استور آمده است برای استفاده از آن کاربران باید سیم‌کارت مخصوص موسوم به سیم‌کارت مایکروسافت (Microsoft SIM Card) داشته باشند.

انتشار این اپ و توضیحی که درباره آن آورده شده تنها به این معناست که مایکروسافت در حال کار روی سیم‌کارت اختصاصی خود است؛ چیزی که پیش از این در آیپد‌های اپل با نام اپل سیم‌کارت دیده بودیم. این سیم‌کارت به کاربر اجازه می‌دهد به‌راحتی و بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت بین شبکه‌های مخابراتی مختلف سوییچ کند.

 

 

از زمان عرضه، قیمت سیم‌کارت یا هزینه اینترنت همراهی که از طریق این سیم‌کارت ارائه می‌شود هنوز خبری نداریم، اما به احتمال فراوان به‌زودی خبرهای بیشتری در این مورد خواهیم شنید.

نظر شما در این باره چیست؟

 

منبع: جی اس ام

 





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: